Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sara - 11 oktober 2010 08:30

 Så här ser det ut från vår balckong. Liite längre från havet än jag hade hoppats, men det får väl duga. Nu är jag fullproppad med frukost. Känns som om jag ätit sedan vi kom hit! Maten är helt otroligt fräsch och god på vårt lyxiga hotel. Igår promenerade vi genom hela byn och upp på ett berg (ja kulle kanske snarare) där vi tog lunch hos en gammal tant. Fantastisk utsikt och återigen, underbar mat. Igår kom det några regnstänk och var lite molningt. På eftermiddagen sprack det upp en stund och vi slängde oss genast ner på stranden ett par timmar innan det blev molning igen. Jag fegade havsbadet, men Mats tog en simtur. Vattnet är lite kallt, säkert bara 25-26 grader... Idag ska jag bada!

Inte sett en enda häst här men man kunde visst rida på stranden någonstans. Får se om jag kan avstå eller om jag måste ha en hästdos.

Från Spanien är lastbilen nu på väg med våra nya unghingstar. Ska bli mycket spännande att se dem när vi kommer hem. Malin som passar hästarna hemma ska ta emot och installera dem.

Nej, nu kallar solstolen!

ps, jag är inte så här morgon pigg! Vi är en timme före er!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards