Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Sara - 16 september 2010 22:10

Ja herregud vad det ska roddas när man ska iväg båda två över en helg! Hundar ska utplaceras, hästvakter ordnas, mat inhandlas åt hästvakter, sängar bäddas, väskor packs, kläder tvättas, hästar badas, listor och lappar skrivas, kameror laddas osv, osv...

Nu har jag precis suttit och skrivit en mindre roman med komihåg och bra att tänka på till Astrid, som ska bo här med sin pojkvänn. Hon har tidigare praktiserat här och är en jätteduktig tjej! Tempo & Täppas stannar hemma och hjälper henne!

Idag har jag haft besök av en fotograf och en skribent. De var här nästan hela dagen och det var jättetrevlig. Fotografen är otroligt duktig och det blev sååå fina bilder. Det kommer smakprov senare! Det gjorde dock att jag höll på till nu med att fixa iordning inför helgen. Är inte helt klar, men har iallafall varit i Klippan och hämtat lastbilen så det sparade jag 1,5 timme på imorgon. Så då återstår bara att bada Galope och lasta in allt i bilen. Det ska vi nog klara av på förmiddagen. Satsar på att komma iväg vid lunch och det känns som om det ska gå. Nu ska jag försöka sova lite först bara!

Teddy & jag på Strömsholm för ett år sedan!

    

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards