Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Sara - 5 augusti 2010 22:41

Ja, eftersom jag fyllde år i tisdags, helt ojämnt och ointressant, så var vi bara ute med några kompisar och åt på ett hak i stan. Enkelt och mycket trevligt! Igår fyllde Malin år och det blev grillfest hemma hos henne och Mattis. Och idag så hade jag bjudit släkten på ett litet firande som utvecklades till sen väldigt trevlig sommarfest! Jag gjorde igår tre olika smörgåstårtor och idag smarriga maräng-jorgubbsmousse-tårtor och bjöd gästerna detta. Det var väldigt uppskattat av alla! Jag fick jättefina presenter och det kändes nästan som när man är barn! Övveraskande roligt faktiskt!

Idag låg jag i som en rem hela dagen. Först i stallet där alla pojkarna fick en grundlig rykt och puts. Tränade med Galope & Trazzel  och longerade Malibu. När jag var klar i stallet så gav jag med i kast med huset som storstädades. (Ja ja, det kändes så iallafall). På eftermiddagen kom Pia och hämtade hem sitt fina arabsto med föl som nu är betäckt med Teddy igen. Hon och båda fölen är till salu i ett paket, om någon är sugen på hispano-araber!

Här kommer lite bilder från idag!

Vackraste Razonado, börjar bli en riktig kille nu!

 

Galope busar!  


Zacke njuter i sin hage. En lugn valack som tar livet med ro!  

  

Fiina Malibu! Mattes sockerbit!

Ston på besök. Snart är hagarna tomma!

    

  

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards