Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Sara - 16 juli 2010 15:42

Ja provridningen gick så fint så köparen bestämde sej på stående fot och i morse lastades han mot Falun och sin nya ägare. Allt var iofs välplanerat och han besiktigades i måndags utifall han motsvarade förväntningarna. Vilket han glädjande nog gjorde. Jag tror han passar dem som handen i hansken och hoppas att de får mycket glädej av söta lilla Polaco!

I dag har Camilla varit här och hjälpt mej igen. Vi hade en hel hög med ston att kolla idag och fick en ny dräktighet med Trazzel. Jippie! Några andra ska semineras med transportsperma imorgon och några får kollas igne på måndag. ett par ston var färdigbetäckta och fick sköljas och behandlas.

Körde hö och vatten med traktorn och skickade hem en ponny som var klar. I kväll ska jag & Camilla ta en mysig tur till stan med bio och min favoritrestaurang. Ett litet hak som ligger precis bredvid bion och har välrdens bästa bakade potatis med hemgjord kycklingröra! Jag kan riktigt läängta efter det!

Här är lite bilder från idag.

Heroico & Trazzel

    

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards