Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Tack !

Av Sara - 22 december 2009 11:41

  

Tack alla ni som läser och skriver hälsningar i min blogg. Speciellt i svåra stunder som denna senaste, så värmer det enormt mitt i allt onda att läsa era vänliga ord och känna att ni bryr er!

Det är även glädjande att se vem som faktiskt läser vad jag skriver! Vissa av er känner jag ju väl och andra är helt nya bekantskaper. Det är lika glädjande vilket som. Ser fram emot flera kommentarer. Inget är för kort eller obetydligt. Minsta hälsning ger mej glädje!

En riktigt god jul till er allesammans! Vi blickar framåt och hoppas på ett riktigt lysande 2010! Förlorar vi fler hästar har vi snart inga kvar...

Kram på er all!

Stilstudie på Laban som ju lämnar oss på annandagen. Det har varit härligt att få vara hans vän under året som gått. En fantastisk häst!

 

    

    

 

       

 
 
Ingen bild

Cina

22 december 2009 16:01

Vilka härliga bilder, syns att han älskar snön....
Ha en riktigt God Jul o tack för julkortet..
kram Cina o Nelento

 
Annie o Bandido

Annie o Bandido

22 december 2009 16:47

åh den där hästen förföljer mej...
hade jag vetat om att han fans när jag letade PRE, hade det nog varit en resa ner till PEPINO o han fått bli handikapp häst.. den översta bilden ger mej ståpäls helt klart.. han är übervacker faktiskt. Natalie tog en bild på honomi somras som jag ofta drägglar över...
tänk om man kunde ha 2... men min kropp orkar inte och då är det inte rättvist mot hästarna. men drömma får man ju..

passar på att önska god jul och ett gott ( med betoning på gott) nytt år
Annie o Bandido

http://bandidos.blogg.se

 
Ingen bild

pauline

22 december 2009 17:43

Vad fin han är Laban, trots att jag bara sett honom på hållen väldigt speciell personlighet och här på bilderna ser han ut som unghäst igen, så lycklig han verkar vara. Hoppas han får det bra när han kommer hem.'/Pauline

 
Nina

Nina

22 december 2009 18:04

Å, Laban är så helt otroligt vacker! Önskar att tomten verkligen fanns, vet helt klart vad jag skulle önska mig då :)

God jul på er från både mig och Dorado!
/Nina

http://www.dorado.bloggagratis.se

 
Renee

Renee

22 december 2009 21:10

För en gångs skull har jag inte kollat din blogg flera gånger per dag...och då händer allt på en gång.
Vad ledsamt att höra om den lilla. :(
Och det är verkligen inte rättvist att så många hästar ska gå bort under ett och samma år i samma stall. :(

Vad det gäller Laban hade jag gärna tagit honom själv om jag hade haft råd. Han är verkligen kanonfin!

Jag hoppas att ni får en trevlig jul trots det som hänt!

http://projektlluent.wordpress.com

 
Sofie

Sofie

22 december 2009 21:20

vad fina bilder!
Läste precis att den andra hästen dog. Fy vad hemskt.. Lider verkligen med er.. Fan livet är så orättvist ibland...

http://sofiespampe.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

23 december 2009 10:02

Gud vad härlig och maffig han såg ut på de första bilderna, super snygg! På de senare ser han mer ut som en galen ponny ;)

http://blogtown.se/blog.php?id=Rambaldi

 
Ingen bild

Charlotte Eichel Larsen

23 december 2009 13:42

Kære Sara og Mats.
Det har i sandhed været et utursår! Alle disse tragedier har I ikke fortjent!
Jeg håber og ønsker, at 2010 bliver et lykkeligt, varmt og glædeligt år for jer og jeres heste.

Rigtig Glædelig Jul og Godt Nytår fra Danmark.

 
Ann-Britt

Ann-Britt

23 december 2009 19:13

En God Jul till er också!

http://gustavsborgpre.bloggagratis.se

 
Marianne Joneklint

Marianne Joneklint

23 december 2009 22:27

Tänkte såhär i juletider uppdatera mig på din trevliga blogg, så får jag läsa om ytterligare tragedier!! Det borde inte få vara sant, och på ett så förfärligt vis. Jag önskade ingen annan så mkt plåga som även min Cindie fick utstå, men hon var ju trots allt gammal...Jag beundrar er som orkar ta nya tag om och om igen, det är tufft!

Bellis och Romera börjar bli runda om magen och det sparkar och lever därinne ;-)

En riktigt God Jul och ett Gott nytt år.

http://www.joneklint.com

 
Ingen bild

Yatzy

25 december 2009 14:19

Tack för en under Kalender. Sitter vid mitt skrivbord. Hoppas julen var bra. Följer din blogg med glädje.Har en korsnings pre i hagen så din blogg glädjer mig mycket.

Önskar dig/er en mycket gott nytt år.

Många hov Hälsningar Yatzy

 
Zandra & Reño

Zandra & Reño

21 januari 2010 21:33

Han är så vacker, så vacker!
Hade jag vetat att han fanns i höstas, innan jag fann min prins, hade jag utan tvekan kommit ner och provat honom!

Hoppas han får det toppenbra på nya stället!

Önskar er ett förhoppningsvis godare år än, av det jag förstått, av slutet 2009! =/

http://zandrai.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards