Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sara - 9 juni 2009 22:49

Minero och Novia busar

Campanula, Novia & Minero

Av Sara - 9 juni 2009 22:29

Jo denna dagen blev Bailon pappa till två nya föl! Jessica Lundkvists PRE-sto Pastora XI fölade ute i hagen tidig eftermiddag. Ett vackert långbent hingstföl som genast döptes till Avalon! Och kl 20.35 i kväll fick Robert & Laila Wibergs halvblodssto Pamela ett välskapt stoföl. Båda fölungarna var pigga och åt väl enligt uppgift. Vi ser fram emot bilder!

Här hemma var förmiddagen hektisk med mockning och målning. Jag piffade upp Randu för foto-sesion på ridbanan. Så nu ligger annonser ut med fina bilder på sötnosen!

Efter lunch åkte vi till djursjukhuset där Fornido skulle utredas. Jag fick visa honom riden, det var longering, Equiterapeut och Veterinär. Suck. Jag var tvungen att åka vid halv-fem så Agneta fick stanna kvar och fortsätta.. Får väl rapport om utgången i morgon.

På kvällen var det genrep med kören. Vi ska till Lûbeck i helgen och sjunga tre konserter. Bla vid lunchmässan i Lubecks domkyrka som rymmer 3000 personer och brukar vara typ halv-full på dagarna... Ska bli otroligt kul! Jag har två solon dessutom =)

Randu & Jag


Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards