Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sara - 5 maj 2009 22:54

Det regnade hela natten. Jättebra, men kallt tyckte Donne & Kario som fick komma in i stallet. Sedan har det blåst och regnat hela dagen så stona fick går ute några timmar mitt på dagen medans vi mockade och sedan fick de komma in igen. Det tar sån otrolig tid när alla ska ut och in och man måste strö extra och ge extra hö i boxarna när de är inna. Hoppas det bli fint väder snart igen! Fast gräset ser piggt ut! Kanon!

På eftermiddagen var jag iväg med Fornido hos Lars Jeppsson. Det visade sej att han hade ett ryggproblem så han fixade till honom och så fick han specialskor och så ska vi backa ett par steg i träningen. Enorm skillnad på honom när vi longerade honom före och efter behandlingen. Matte var glad att det inte var något allvarligare! Och jag med givetvis. Han är en så trevlig häst!

På kvällen var det sång och genrep inför söndagens konsert. Ni som bor i närheten kom till VäsbyKyrka utanför Höganäs på söndag kl 17. Då blir det vårkonsert och jag sjunger solo!

Trazzel på vår hingstvisning

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards